Dag 70

Idag promenerade jag till och från stan. Så att jag skulle få köpa lite godis... Jag var väldigt sugen på fudge med lakrits/viol. På stan åt jag en sallad, tyvärr så drar ju dressingen upp pointsvärdet en del. Till middag gjorde vi helstekt fläskfilé, gräddsås, grekisk sallad och stekt vitkål. Ett litet glas rött vin till det.
Frukost 7 p: 20 g knäckebröd, 2 ägg, kaviar
Lunch 19 p: Sallad med kräftstjärtar, kalkon, ägg, halv avokado, färsk spenat, liten ciabatta och 1 dl mangodressing.
Middag 12 p: 100 g fläskfilé, 4 msk grädde (4%), vitkål stekt i margarin, 25 g fetaost, 2 tsk italiensk dressing, 1 dl rött vin
Mellanmål 9 p: Godis
Motion -8 p: Promenad 90 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0