Dag 69

Idag åt vi första mellanmålet på öppna förskolan, det blev endast smörgåsrån då. Andra mellanmålet blev på McDonald's; en cheeseburgare. Till lunch blev det rester. Till middag blev det hämtmat från Thai; nudlar med räkor.
Innan jag skjutsade Nelly till Hedemora skalade jag 1 kg morötter för att ha som snacks i bilen. Jag blir lätt trött när jag kör och risken finns att jag stannar och köper choklad då. Men nu knaprade jag morötter istället, ca 7 st på 26 mil hann jag med.
Frukost 5 p: Filmjölksbröd, leverpastej mini
Mellanmål 3 p: 3 smörgåsrån, 1 tsk bregott, 1 ostskiva
Lunch 12 p: 160 g potatis, köttfärslimpa, brunsås, lingonsylt, inlagd gurka
Mellanmål 10 p: Cheeseburgare, 12 g kinderchoklad
Middag 13 p: Risnudlar med räkor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0