Dag 67

Idag utnyttjade jag en rabattkupong, "2 för 1" på sushi. Köpte en låda till lunch och en till middag. På kvällen var jag dock inte så sugen längre på sushi, det blev nog för mycket på en dag. Tog en pannkaka av Nelly också. Hos grannen blev vi bjudna på mellanmål och äppelkaka. Dennis kom hem från kryssningen med två påsar godis åt mig, jag hade beställt hårda godisbitar från BonBon (bland annat kloakslam, öronvax, måsskit).
Frukost 6 p: Filmjölksbröd, leverpastej mini
Lunch 9 p: 10 bitar sushi
Mellanmål 9 p: En halv skiva grovt bröd, 1 tsk bregott, 1 ostskiva, 1 dl saft, 40 g äppelkaka
Middag 8 p: 6 bitar sushi, 1 liten pannkaka, 1 msk sylt
Mellanmål 8 p: 30 g mörk choklad, 30 g godis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0