Dag 61

Jag har varit i Stockholm och ätit sushi- och thaibuffé. Jag åt mest sushi, men kompletterade även med lite friterat. Efter maten gick vi till en italiensk glassbar och där fanns en massa goda smaker. Jag valde kokos/vit choklad, ananas och kiwi. Kulorna var stora och jag åt endast halva portionen.
Vi var bortbjudna på middag och fick äta nudlar med köttgryta och till efterrätt glass med kolasås.
Jag promenerade från tåget till middagsbjudningen.
Imorgon hoppas jag hinna med vägningen. Om jag törs...Jag har för första gången övertrasserat min pointsbudget.
Frukost 5 p: Filmjölksbröd, leverpastej mini
Lunch 20 p: 9 bitar sushi, 100 g ris, 1 dl sötsur sås, 40 g vårrulle, 30 g friterad kyckling
Mellanmål 6 p: 100 g glass
Middag 12 p: Äggnudlar, nötkött, grädde, wokgrönsaker
Mellanmål 5 p: 50 g glass, 2 tsk kolasås, 1 wafers citron
Motion -2 p: Promenad 25 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0