Dag 57

Idag åt jag skräpmat till lunch; kebab med bröd. Till middag blev det potatis, torsk och äggsås. Denna helg tycker jag vi glömmer så fort som möjligt! Veckobonusen är redan övertrasserad, nya tag måste tas direkt i morgon, skärpning!
När det gäller gårdagen glömde jag skriva till motionen, jag gör det idag istället. Vi promenerade till och från min mormor, i Nellys tempo (ibland sprang hon, ibland inte...)
Frukost 5 p: 2 finn crisp, 2 skivor ost (17%), ägg, kaviar
Lunch 22 p: Kebab med bröd, 1,5 dl läsk
Mellanmål 14 p: 2 knäckebröd, 2 tsk bregott, 4 skivor gustafskorv, 30 g toblerone, 20 g mörk choklad
Middag 11 p: 2 potatisar, 100 g torsk, ägg, 1 msk smör, 1 dl mellanmjölk
Motion -3 p: Långsam promenad 40 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0