Dag 54

Jag var inte hemma förrän sent på kvällen igår, så jag redovisar torsdagen nu istället.

Det blev en lätt frukost med Nelly då jag sedan gick och la mig en stund till. Igår åt vi lax, potatis och vitvinsås (blå band) till lunch. På kvällen var jag på restaurang Trattoria Commedia och åt smaskig italiensk pasta med parmaskinka, karljohansvamp, tomat, lök, grädde, tryffelolja och parmesanost. Ett glas rött blev det att dricka till det. Efter middagen blev det bio och naturligtvis något att tugga på. Jag köpte popcorn och godis. Försökte begränsa mig till 100 g lösviktsgodis, men det blev 150 g...Jag gick i alla fall hem efter bion, samt till och från restaurangen.

Frukost 3 p: Ägg, kaviar

Lunch 12 p: 125 g lax, 2 potatisar, vitvinsås

Mellanmål 6 p: polarkaka, 2 skivor ost, 3 smörgåsrån, 1 tsk bregott

Middag 21 p: Pastarätt på restaurang, 1,5 dl rött vin

Mellamål 22 p: 2 liter popcorn, 150 g godis

Motion -6 p: 70 min promenad



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0