Dag 49

Till lunch gjorde jag nötfärsbiffar med liquid smoke. Jag la den ena biffen på ett rostbröd, den andra åt jag utan bröd. Som tillbehör använde jag tomat, lätt amerikansk dressing, bbq-sås och stekt vitkål.
Till middag gjorde jag bakad potatis. Till det fixade jag en egen röra av minifraiche, lättmajonnäs, räkor, rödlök, gräslök och dill. Dessutom rev jag lite vitlök i 2 msk lätta, som fick smälta på potatisen.
Jag köpte idag lördagsgodis till Nelly och åt en del av påsarna jag också.
Frukost 5 p: Filmjölksbröd, ägg, kaviar
Lunch 13 p: Nötfärsbiffar, roast'n'toast (Pågen), amerikansk dressing lätt, bbq-sås, stekt vitkål
Middag 20 p: En och en halv bakad potatis, 30 g vitlökssmör, räkröra
Mellanmål 11 p: 120 g godis (snören och ahlgrens bilar)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0