Dag 48 + vägning

Min gissning igår var ganska bra. Vägningen idag visade -0,1 kg, totalt -4,1 kg. Jaja, jag hade ju gått ner i alla fall...
Idag var jag på fika på jobbet då en av arbetskollegorna ska sluta. Vi blev då bjudna på smörgåstårta.
På kvällen micrade jag en popcornpåse. Det var nog tur att jag inte hann handla idag, då hade jag antagligen haft lite gottis hemma och inte kunnat hålla mig ifrån dem.
Frukost 7 p: Filmjölksbröd, ägg, kaviar
Mellanmål 5 p: Grovt bröd, ost, smörgåsrån
Lunch 11 p: 150 g spagetti,  90 g nötfärs, ketchup, pecorinoost
Mellanmål 10 p: Smörgåstårta
Middag 15 p: Lasagnette, morotssallad
Mellanmål 6 p: American's best micropop


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0