Chokladbollar

I morse vaknade jag först av alla, kl 8.30! När jag rörde mig ur sängen vaknade även Hanna. Kl 8.55 hörde jag att även Nelly vaknat (hon hade däremot velat gå upp och äta frukost kl 3 i natt). Dennis fick fortsätta sova, jag tog med tjejerna till öppna förskolan istället.
Efter lunch åkte Dennis med tjejerna till ICA, medan jag fick vara hemma och röja. Det räcker att man missar städning en enda dag så blir det kaos här hemma. Nu har vi i alla fall plockat undan saker, hoppas vi hinner dammsugning och sådant imorgon. Jag och Nelly bakade chokladbollar till fredagsmys.
Nu hoppas jag att tjejerna sover. Hanna låg och gnällde ett tag och jag tyckte hon verkade varm. 39,1 grader blev resultatet så lite alvedon har hon nu fått.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0