Bio

Igår passade jag på att sova ytterligare en timme på förmiddagen tillsammans med Hanna. Sedan åkte vi på babysång. Dennis och Nelly åkte istället till en av hans kompisar.

På kvällen tog jag bussen till stan för att ha en tjejkväll med Petra. Vi började med en härlig middag på italiensk restaurang och avslutade med en bio. Filmen hette Lyckan, kärleken och meningen med livet. Det är den nya filmen med Julia Roberts. Den var ganska bra, men alldeles för lång (2 tim 20 min). En tjejfilm med feel-good. När filmen var slut var kl 23.30. Jag tänkte ta bussen hem, men skulle få vänta 20 minuter. Eftersom jag hade godisångest, så bestämde jag mig för att gå hem! Jag hade ju mina nya walkingskor på mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0