Salladslunch

Idag fick Dennis sovmorgon eftersom han ska jobba i natt (och inte har sovit så mycket i helgen...). Jag och Hanna lämnade Nelly på förskolan. När Dennis vaknat åkte vi in till stan för att luncha med hans arbetskollega Bosse och Sanna. Vi åt sallad/wallenbergare på café Unico och åkte sedan hem för att hämta Nelly. Hon och Dennis bakade hottentottar innan han åkte till jobbet. Jag har tvättat och småstädat hela kvällen, och nu är det veckans höjdpunkt på TV; Desperate Housewives.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0