Nu är det dags!

Att åka på semester! Kl 4 i morgon bitti lämnar vi Uppsala. Väskorna är packade; tre stora resväskor, resesäng, vagn, skötväska, ryggsäck och Nellys ryggsäck.

Idag har vi varit iväg på några småärenden för att köpa/hämta det sista inför resan. Dennis och Nelly var ute en stund för att åka bob och lyckades även bygga en snögubbe.

Jag tror att det finns internetcafé på hotellet, kanske hinner jag titta in här för att uppdatera er om hur vi har det! Annars ses vi igen den 5 december.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0