Lekpark och restaurang

På förmiddagen sov Dennis och vi tjejer tog en promenad till tåglekparken. Hanna sov, men Nelly lekte.

Efter lunch åkte Dennis och Nelly iväg och gjorde lite ärenden. Jag försökte få Hanna att sova, men lyckades bara få det till 30 minuter. Och eftersom det var ganska sent på eftermiddagen så var det ingen idé att låta henne sova fler gånger. Så hon fick vara vaken resterande fyra timmarna.

Kl 17 tog vi bilen in till stan för att äta grillbuffé. Det var mumsigt! Och mättande! De har det på söndagar och vi är ju inte hemma/lediga så många söndagar, så vi passade på idag. 229 kr per vuxen, gratis för Nelly. När vi kom hem och barnen somnat så tog jag tillfället i akt och tränade med wii i 45 min.

Ja, aktiviteter glömde jag skriva i förra inlägget!
Motion -5 p: Promenad 20 min, wii aerobics 25 min, wii balance 20 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0