Dag 98

Imorgon bär det av till Egypten i två veckor. Vi har bokat all-inclusive och jag har bestämt mig för att ta en paus i pointräknandet under denna tid. Min viktväktarkonsulent sa "Vet du vad det bästa med all-inclusive är? Du kan välja precis vad du vill och allt är redan betalt!" Hmm ja, det är ju helt och hållet jag själv som väljer vad jag stoppar i munnen. Min plan är att försöka undvika vissa produkter, såsom strips, ost (på toast och pizza) och snacks. Vissa dagar blir fridagar då jag får äta allt. Sen gäller det ju att begränsa portionsstorlekarna också.

På hotellet finns det ett gym där jag hoppas att det finns några konditionsmaskiner. Träningsskorna har jag packat. En del simning finns också i min plan. Den sjätte december återkommer jag med matrapporter.

Chipsen jag skulle äta idag har inte alls hunnits med, den är oöppnad. Däremot blev det lite lördagsgodis.

Frukost 5 p: 1 rågkaka, ägg, majonnäs lätt

Lunch 12 p: 165 g blodpudding, 3 msk lingonsylt, inlagd gurka

Middag 12 p: Samma middag som igår

Mellanmål 9 p: 100 g godis


Kommentarer
Morbror Mange

Ha en toppenresa! Krama flickorna och bjud Nelly på en glass från morbror Mange, Ulrika och "Ludde".

2010-11-22 @ 19:59:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0