Dag 90, 91 och 92

Ja du, denna helg har jag inte viktväktat... Har inte ens brytt mig om att räkna points. Har varit bortrest hela helgen och ätit det jag har blivit bjuden på. Men lite har jag i alla fall försökt begränsa mig mot hur jag åt innan jag viktväktade.

I fredags åt jag frukost, cannelloni, skagenbaguette, tacos och lite cheese balls.

I lördags åt jag frukost, bakpotatis med smör/ost/räkröra, 100 g chokladtryffel och 50 g choklad. Till middag åt vi majskycklingbröst med krämig polenta, sparris samt timjansmaksatt rödvinssky, bröd och smör till varmrätt och till dessert var det mörk- och ljus chokladmousse på en spegel av en frisk hallon coulis. Jag drack under dagen 3 glas vin, 2 cider, 1 fördrink och lite Amarula. (Tyvärr tog batteriet i kameran slut efter halva kvällen.)

I söndags åt jag frukost, 50 g choklad, potatis med kasslergratäng (gjord på vispgrädde), fruktsallad med vaniljsås och kebab med bröd. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0