Dag 88

Till frukost åt jag smörgås med kallrökt lax och röran med turkisk yoghurt, röd lök och röd kaviar. Idag har jag ätit asiatisk buffé med en kompis på Dragon Palace. Det blev samma mat som förra veckan när jag var där. Till middag blev det rester. Jag promenerade till stan, i snön! Det tog tio minuter längre tid än det brukar ta, jag var helt slut när jag kom fram.

Även denna vecka har jag överskridit mina pointsantal, ca 15 p extra blev det. Jag gissar på att jag kommer att stå still i vikt. Får se om jag hinner väga mig något imorgon eller på fredag.

Frukost 5 p: En halv frökuse. 25 g kallrökt lax, 2 msk turkisk yoghurt (10%)

Lunch 18 p: Sushi, ris, nudlar, 2 friterade räkor, 1 friterad vårrulle, sötsur sås

Middag 16 p: Chicken tandoori gratäng

Motion -5p: Promenad 55 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0