Dag 85

Till lunch gjorde vi den vegetariska pastasåssen med zuccini, röd lök, vitlök, creme fraiche (5%), krossade tomater, fetaost och oregano.

På kvällen var vi på restaurang Biztron för att äta grillbuffé. Det fanns biff, lamm, fläsk, kyckling och salsicca. Som tillbehör fanns bl a guacamole, aioli, tzatziki, tomat/löksallad, färskost, coleslaw, ratatouille och vitlökssky. Jag avstod från brödet och klyftpotatisen, men tog några nachochips. Nu är min veckobonus slut...(jag får ny på torsdagar).

Jag promenerade med syskonvagnen till och från en lekpark idag. På kvällen var jag så mätt så jag körde lite wii. Det blev bl a step, cykling, rockring, backhoppning.

Frukost 5 p: En halv frökuse, ägg, majonnäs lätt

Lunch 12 p: 180 g spagetti, 3 msk creme fraiche (5%), 50 g fetaost

Middag 27 p: Grillbuffé, ett glas rött vin



Jag tog ytterligare en och en halv portion efter denna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0