Dag 82

Ops, glömde bort att skriva förra inlägget i explorer...

Idag har jag ätit lunch på stan; sushi och kinamat. Jag höll mig från efterrätten i alla fall.

Jag blev bjuden på kladdkaka hos grannen, tog bara en liiiten bit.

Till middag gjorde vi chicken red curry. Använde en kryddmixpåse, kokosmjölk lätt och grädde tillsammans med kyckling och wokgrönsaker.

Jag promenerade till stan, men tog bussen hem.

Frukost 5 p: Filmjölksbröd, 30 g leverpastej

Lunch 18 p: 7 bitar sushi, lite ris, lite nudlar, 1 dl sötsur sås, 1 minivårrulle, 1 friterad räka

Mellanmål 4 p: Kladdkaka

Middag 11 p: 150 g risnudlar, 125 g kycklingfilé, 100 ml kokosmjölk lätt, 2 msk grädde (4%)

Motion -4 p: Promenad 50 min



Kommentarer
[SJUKA TANKE]

Gah, jobbigt att räkna points, försökte det förut med gav upp. Men du verkar fixa det bättre än mig!

2010-11-04 @ 22:52:44
URL: http://sjukatanke.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0