Dag 81

Vi var bortbjudna på middag igår, så rapporteringen hanns inte med.
Till frukost blev det endast en liten smörgås.
Till lunch gjorde vi lasagnette. Jag använde en lasagnettemix från Knorr som innehåller pasta och kryddmix. Till det tillsätter man nötfärs, mjölk, vatten och riven ost. Till lasagnette kan vi inte låta bli att göra en morotssallad med riven morot, olja, vinäger, honung och svartpeppar. Underbart gott till denna rätt, men inte så nyttig.
Till middag blev vi bjudna på spagetti med köttfärssås. Efterrätten bestod av daimtårta.
En promenad med vagnen blev det även idag, trots att det blåste otroligt mycket!
Frukost 3 p: Filmjölksbröd, 20 g leverpastej
Lunch 16 p: Lasagnette, morotssallad
Middag 15 p: Spagetti, nötfärs, creme fraiche (34%), ketchup
Mellanmål 6 p: Almondy Daimtårta
Motion -3 p: Promenad 35 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0