Nationaldag

Söndagsförmiddagen gick även den åt till att försöka ta igen lite sömn. Lilla söta Hanna ville inte riktigt sova på natten, utan tittar hellre på mig när jag försöker sova.

På eftermiddagen åkte hela familjen till Folkärna och hälsade på Malins familj. Det är allt för sällan vi ses så det gäller att passa på. Ett besök i Fors hos Marcus och Marie blev det också. En mumsig blåbärspaj fick vi i oss där. Vi fick också med oss smultronplantor hem som ska planteras utanför vår altan hemma.


Kommentarer
mormor

hej på er grodanogrisen



mormor o morfar blev jätte glada över besöket i helgen, Våran ögonsten är ju så go och lilla Hanna är så lik sin storasyster.

Många sommar kramar från mormor

2010-06-07 @ 11:12:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0