IKEA

Idag var Nelly tillbaka på dagis, så jag och Dennis lunchade på Restaurang Fyrislund. Det blev en dagens; kummelfilé med romsås.

På eftermiddagen åkte hela familjen till IKEA för shopping, men två av sakerna vi skulle inhandla hade utgått. Så det hela slutade med fjuttiga 123 kr. Det blev en kudde till Nelly (Hanna får Nellys babykudde), en sax (Dennis var för stark igår när han skulle klippa) och 2-pack skärbrädor. Sen slank det naturligtvis ner lite saker i magen också. För 30 kr fick vi en korv med bröd, en pizzaslice, en cola och 3 mjukglassar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0