I Krylbo

I natt behövde jag inte sova bredvid Hanna, utan låg bredvid Nelly istället. Och det var ju inte så lätt, varm som en kamin och vaknade då och då mycket ledsen. Halv sex var det morgon och tempen var uppe på 40 grader igen. Vi bytte barn och jag matade Hanna för att sedan försöka sova bredvid henne istället. Lyckades väl få två timmar till.

Efter lunch gjorde vi ett besök hos gammelmormor Gun. Sedan tog jag med Hanna till stan för en fika med Nina och Anna. Köpte med lite fredagsmys hem till Nelly. Väl tillbaka till Krylbo och den heta Nelly kom vi på att det kanske är tänder på gång. Ja, det är inte alltid lätt att vara barn. Om man inte bara sover hela dagarna förstås.

Sist men inte minst: ett stort grattis till Jenny och Samuel och den nya lilla pojken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0