Stockholmsträff

Idag tog jag Hanna med mig på tåget till Stockholm. Där träffade vi Marie och tillsammans åt vi asiatisk sushi-, wok- och glassbuffé.
Under tiden åkte Dennis bil ut på landet med Nelly för att hälsa på en kompis. Där träffade de även hundar, katter och matade änder.
Idag har Hanna hittat sin tumme, den ska in i munnen hela tiden. Tidigare försökte hon stoppa in hela handen. Jag tar ut den och trycker in nappen istället, men den trycker hon ut på en gång. Hmm, detta gillar vi inte.


Kommentarer
caroline

Ååå gud så gott!!!!!

2010-07-20 @ 22:22:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0