Kalas

Grattis mamma/mormor 50 år!!!


Nu var det några dagar sedan jag skrev något nytt.

I torsdags gick Nelly sista dagen på förskolan för denna termin. Efter lunch tog jag tjejerna i bilen och åkte till Krylbo.

I fredags mötte jag Dennis vid tåget för att sedan åka ut till stugan. Där träffade vi min mamma, Mats, Magnus, Ulrika och Marcus för att bada och grilla.

I lördags var det fest i stugan för min mamma som fyller år idag. Mycket trevligt hade vi med familj och släkt! Sommarvärmen hade också hittat dit! Hanna låg mest och sov hela dagen i vagnen i skuggan. Alla var glada och festade och dansade. Kl 24 åkte vi in till Krylbo för att sova, Nelly somnade direkt i bilen.

Igår åkte vi till Hedemora och åt lunch på Gammelgården; våffla med jordgubbssylt blev det. Vi träffade Mona, Gert och deras två tjeckiska vänner samt även Jimmie, Karin, Joel och Klara. Dennis åkte sedan tillbaka till Uppsala för att jobba sista arbetspasset innan semestern. Nelly fick stanna i stugan över natten med mormor och morfar, medan jag och Hanna sov i Krylbo.

Idag har vi bara slappat och haft det skönt i stugan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0