Golvläggning

Igår åkte hela familjen till Hedemora, då Dennis ska hjälpa Jimmie att lägga golv i källaren. Vi åt glass på Lappens Gatukök, jag och Dennis delade på en STOR bägare med sex olika smaker. Vi orkade inte äta upp hela. Jag passade på att köra till Avesta, utan barn, för att träffa Nina och Anna. Vi åt på Burning Duck och det blev en kycklingplanka och till efterrätt friterad camembert med hjortronsylt.

Idag har jag och Karin försökt roa barnen. Det är inte så lätt när Nelly och kusin Klara är som hund och katt. Vi gick till Sveaparkens lekpark, sedan in till stan för att köpa glass och hälsa på farmor på jobbet. Tillbaka till huset så fylldes barnpoolen upp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0