Ulva Kvarn

Idag fick Nelly (äntligen) gå till förskolan igen efter fyra dagar ledigt. Det behövde både hon och jag. Jag lämnade henne kl 9 och gick sedan hem för att söva mig och Hanna igen.

När vi hämtat Nelly kl 14 tog vi bussen in till stan. Vi matade ankorna med bröd och hälsade på Dennis på jobbet. När Dennis slutat för dagen tog vi en tur med Mustangen. Det är nu sista veckan vi har Mustangen här i Uppsala. Vi åkte till Ulva Kvarn där de har bil- och MC-träffar på tisdagar. Där hade vi picnic och tittade på gamla bilar. Tyvärr kan jag inte visa bilder på bilen då min kabel till telefonen strejkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0