Rabdido

Igår var jag på ännu ett klädparty, denna gång hos min granne Marie. Märket heter Rabdido och säljs inte av så många i Sverige. Eftersom jag shoppade på klädpartyt i lördags så tänkte jag försöka begränsa mig denna gång till endast ett plagg. Och det lyckades jag med, även om det var svårt att hålla fingrarna borta från några av plaggen. Jag köpte en grå huvtröja med rosa sömmar till Nelly. Huvan är avtagbar och det gillar jag. Det var storlek 104 så den är säkert alldeles för stor, men kan kanske passa till våren och sommaren. Hon har en brun/rosa huvtröja sedan tidigare av samma märke.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0