Me & I

Idag åkte jag och Hanna till Gävle för att gå på klädparty. Emma hade Me & I - visning. Jag hade tjuvkollat på internet innan, så jag visste ungefär vad som fanns. Och jag hade naturligtvis förälskat mig i det som var bland det dyraste. Men jag kunde inte låta bli, det blev två tunikor/klänningar. En till vardera lilltjej. Det är samma färg och mönster, men olika modeller. Så nu kommer de matcha varandra på festerna.
Nelly och Dennis åkte med Mustangen till Barkaby för att kolla på gamla bilar. Med sig hade de Bosse och Love också.
Nu jobbar Dennis inatt, så jag fick ta läggningen själv. Nelly vill gärna att man ligger kvar en stund när hon ska sova. Jag tog med Hanna in dit och båda småtjejerna somnade. Hanna ligger fortfarande kvar i lilla rummet, på mage, och har ännu inte fått sin kvällsflaska. Jag kanske också borde masa mig i säng.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0