Dag 6

Jag har haft mycket "gammal mat" kvar i frysen som vi ätit av nu, t ex schnitzel och pommes. Snart är det dags att storhandla, och då blir det mer av de nyttiga livsmedlen.
Idag åt jag och Dennis på en italiensk restaurang i Stockholm. Då går det ganska bra att äta nyttigt, om man lyckas hålla sig borta från pizzan förstås.
Frukost 4 p: 2 crisp'n'light, philadelphiaost (5%), ägg
Lunch 17 p: Schnitzel, pommes frites, bbq-sås, lite beasås, italiensk dressing på salladen
Mellanmål 3 p: 2 crisp'n'light, ägg
Middag 13 p: Pasta med tomatsås, massa grönsaker+lite parmesan, lite rött vin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0