Dag 4

Tidigare dagar har jag ätit en del godis. Det beror mest på att jag har godis kvar hemma som jag köpt för länge sedan (och naturligtvis måste det ätas upp...). Jag har inte köpt något de senaste två veckorna, förutom mörk choklad. Snart är godiset slut i skåpet, och då är det slut. Om jag märker att det går neråt i vikt, så kan jag unna mig något på helgerna. Om jag är på kalas eller blir bjuden på något gott kommer jag att smaka.
Frukost 6 p: Filmjölksbröd, lätta, leverpastej light
Lunch 12 p: Filmjölksbröd, 2 port grekisk blandning
Mellanmål 5 p: Rutbröd, lätta, leverpastej light, nyponsoppa
Middag 12 p: Ris, korvgryta av mellankorv (15%), grädde (4%) och chilisås
Mellanmål 3 p: Fruktsallad, 1 dl marsansås (4%)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0