Dag 17

Idag tänkte jag att jag skulle utnyttja några rabattkuponger som det var sista datumet på idag. Till lunch skulle jag beställa sushi, men de hade de stängt idag pga renovering! De skulle öppna imorgon igen... Då åt jag istället rester som jag hade kvar i kylskåpet. Till middag köpte jag baguetter från Subway. En till idag och en till imorgon. Jag och tjejerna hälsade på Dennis på jobbet och köpte med oss fika. Vi köpte wienerbröd till Dennis och donut till Nelly. Jag köpte inget till mig, men smakade ett par tuggor av deras.
Frukost 6 p: Samma som igår
Lunch 10 p: Spagetti, tomatsås, aubergine, zuccini, vitlök, lök, pecorinoost
Mellanmål 14 p: 2 finn crisp, 2 ägg, kaviar, lite fikabröd
Middag 9 p: 1/2 baguette med kyckling, ost, grönsaker och bbq-dressing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0