Dag 14

Idag gjorde jag en köttgryta till lunch och på kvällen åt jag rester. Nelly köpte lösviktsgodis idag, men det gjorde inte jag. Däremot är hon så snäll och bjuder sin mamma lite för mycket...haha.
Jag har inte redovisat mina drycker till måltiderna (förutom rött vin). Det beror på att jag dricker livsmedel med 0 p. Det brukar bli vanligt vatten, bubbelvatten eller lightläsk. Även kaffe och te är 0 p, men de dryckerna är inte jag så förtjust i.
Frukost 7 p: Samma som igår
Lunch 11 p: Potatis, grytbitar, buljong, rödvin, morot, rotselleri, lök, vitlök, kantareller, kryddor
Middag 10 p: Potatis, pasta, skinka, spenat
Mellanmål 13 p: Godis, american's best micropop


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0