Dag 12

Idag var det ju egentligen dags för vägning. Men eftersom Dennis jobbade hela dagen så tar jag den imorgon istället. Jag har i alla fall en positiv känsla inför den.
På dagens klädparty bjöds det än en gång på äppelpaj. Tur att jag ammar fortfarande så jag har 7 extra points varje dag (förutom mina dagliga 32 och veckobonusen på 49).
Idag storhandlade jag hem lite mager korv, grytbitar, skinka, kräftstjärtar, kyckling, bladspenat, aubergine, zuccini, kantareller, rotselleri, lök, tomatsås, minifraiche, kryddor, buljong mm. Så nu ska här lagas nyttig mat.
Frukost 6 p: 2 filmjölksbröd, philadelphia, skinka
Lunch 12 p: Spagetti, köttfärssås, ketchup, pecorinoost
Mellanmål 4 p: 2 finn crisp, ägg, kaviar
Middag 12 p: Pasta, skinka, egenstuvad spenat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0