Babybjörn

Idag gick jag och Hanna till stan för att träffa Emilia. När Hanna var vaken fick hon sitta i bärselen. Eftersom hon idag blev tre månader så fick hon prova sitta vänd framåt. Mina små tjejer är så nyfikna så de vill inte sitta bakåtvända. Efter en stund somnade hon i selen, blev kanske lite för mycket intryck på en gång.

Jag shoppade ett fotoalbum till Hannas bilder som jag precis sorterat in, såg då även att jag skulle behöva köpa ett nytt album till Nelly och även familjen. Jag shoppade också ett linne till mig, gummisnoddar och lite apoteksvaror.

Dennis jobbar dygn, så honom ser vi inte till idag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0