Söderbacken

I måndags efter jobbet gick jag till Bishop arms för quiz med Susanne, Macke och Tobbe. Jag och Susanne tog buss hem 21.30. 

I tisdags jobbade jag bara. 

I onsdags kom Hanna hit på morgonen. Jag åkte med henne till sjukhuset där hon hade tid för hörselkontroll och läkarundersökning på öronmottagningen. Efteråt skjutsade jag henne till skolan och åkte till jobbet. Efter jobbet var Hanna och Klara hemma när jag kom hem. Nelly och Ebba kom hem samtidigt från Gränby. De skyndade sig att byta om och gick till fotbollsträning på IP 17.30. Klara åkte hem efter middagen. Nelly kom hem vid 19. 

I torsdags jobbade jag bara. 

I fredags slutade jag lite tidigare och tog tåget till gävle. Jag mötte upp Petra Kl 17 vid restaurang Söderbacken. Jag åt musslor. Vid 19.30 tog jag tåget tillbaka till Uppsala.

Igår gick jag upp Kl 9 och tittade på OS; längdskidor och skidskytte. Sedan åkte jag på ärenden till Eko, Rusta och Cervera. Vid Kl 17 åkte jag till Fyrishov och simmade 1000 m. 

Idag klev jag upp 9.30 och tittade på OS-skridskor, blev guld för Nils. Sedan åkte jag till ica och storhandlade. Köpte med citysallad hem till lunch. Resten av dagen har jag tvättat, diskat och slappat. 

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0