Målning och handledarkurs

I måndags jobbade jag i Stockholm. Dennis var med Hanna på sjukhuset för att operera in rör i öronen. 

I tisdags efter jobbet åkte jag till Bälinge för möte med vägföreningens revisorer 18.30-19.30. Stannade på vägen hem och hämtade ut en spegel som Hanna beställt. 

I onsdags jobbade jag i Stockholm. Hanna kom till mig på kvällen. 

I torsdags hämtade jag nelly från träning i Lindbacken kl 22. 

I fredags var barnen hemma när jag kom hem. Vi åt tacos och tittade på Bäst i test. Jag gick till Ica och handlade lite. 

Igår klev jag och Hanna upp kl 10. Vi åkte till Rusta och köpte målarfärg. Efter lunch fixade Hanna med tejpning av väggar, lister, fönster, element och rör. Jag hjälpte Nelly att möblera om på sitt rum. Sen hjälpte jag Hanna att måla sin vägg. Efter middagen gjorde Nelly nutellapizza och vi tittade på mello. 

Idag klev jag och Hanna upp 9.30. Vi åt frukost och målade sedan andra lagret färg på väggen innan vi väckte Nelly. Vid 13.30 blev jag och Nelly upphämtade av Dennis och åkte till körskola för handledarkurs. Den höll på i 3 timmar och 15 minuter. Vi fick skjuts hem. Jag och Nelly åkte och köpte pizza. Efter middagen satte vi upp gardiner i Hannas rum. Därefter gick jag och Hanna till Ica och handlade. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0