Skaldjur

I måndags efter jobbet gick jag till Bishop arms för quiz med Susanne, Macke och Tobbe. Jag och Susanne tog buss hem vid 21.30. 

I tisdags och onsdags jobbade jag bara. Förutom när jag var hos frisören och fick topparna klippta. 

I torsdags var barnen hemma när jag kom hem. Jag skjutsade hanna till innebandyträning i Lindbacken Kl 18. Stannade till vid ica och köpte baguetter till middag. Jag och Nelly åt när jag kom hem. Sedan skjutsade jag henne, Fanny och Hedvig till innebandyträning i Lindbacken Kl 19.30. Hannas träning slutade då så vi åkte hem så att hon fick äta middag. Jag hämtade Nelly Kl 21 och vi skjutsade hem Astrid, Fanny och Hedvig. 

I fredags efter jobbet slappade jag bara. 

Igår klev jag upp Kl 9 och tittade på OS. Kl 12 tog jag buss till station och tåg till Stockholm. Jag åkte vidare med tunnelbanan till gamla stan och promenerade till Mister French. Jag mötte upp mamma och moster Anne Marie och vi åt god skaldjursbrunch. Därefter promenerade vi till deras hotell och drack ett glas bubbel i restaurangen. Sedan hängde vi på deras hotellrum och kollade på mello. När programmet var slut gick jag till tåget för resa mot Uppsala. Var hemma 23.30.

Idag gick jag upp 9.45. Har dammsugit och tvättat. Åkte till ica och storhandlade. Köpte med sushi hem. Har även tagit det lugnt i soffan. 

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0