Gävle

I måndags, tisdags och onsdags har jag bara jobbat. Har nu köpt ett månadskort för bussen. 

I torsdags hämtade jag Hanna på fritids. Nelly kom hem strax innan oss, hon hade varit hemma hos Dennis med feber. 

I fredags lämnade jag Hanna i skolan. Jag var hemma med Nelly, men hon hade ingen feber längre. Kl 13 skjutsade jag henne till Dennis då de skulle åka på kryssning. Jag åkte hem och jobbade några timmar på eftermiddagen. 

Igår åkte jag till Ica och handlade. Kl 13.30 tog jag buss in till stationen och tåget till Gävle. Bussen, som alltid brukar vara i tid, var idag 15 minuter försenad så att jag nästan missade tåget... Jag mötte upp Petra och vi åt mat på Church Street Saloon; loaded potato skin och Buffalo wings. Sedan gick vi på bio och såg The Wife. Jag kom hem vid kl 22.30. 

Idag har jag bara slappat. Tränade på löparbandet på eftermiddagen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0