AW

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags när jag kom hem så var barnen redan hemma från skolan. Vi bytte alla sängkläder. Efter middagen skjutsade jag Nelly till gymnastiken och hämtade henne senare vid kl 20. 

I onsdags efter jobbet åkte jag till Lindex för att hämta paket och till Årsta centrum för att hämta ett annat paket. Jag köpte med mig sushi hem. 

I torsdags efter jobbet åkte jag till fotbollens klubbhus i Årsta för ledarmöte. Ingen av tränarna i Hannas lag kunde vara med så jag hoppade in som reserv. 

I fredags hade vi AW på kontoret efter jobbet. Vi bjöds på pizza, vin och snacks. Det blev bl a musik-quiz. Jag åkte hem vid kl 1.20, var hemma kl 2.10 (fick vänta på min andra buss en stund vid stationen). Det är nu helt vitt på träden ute. 

Igår sov jag länge. Jag frostade ur frysen och plockade bort alla julsaker. Jag åkte till ica och storhandlade. Jag körde tre tvättmaskiner, slängde skräp och plockade disk. 

Idag sov jag till kl 10. Jag åkte på ärenden till Rusta, ÖoB, city Gross och nyöppnade dollar store. Kl 16 tog jag buss in till stan och gick in på Dea en sväng. Sedan mötte jag upp Åsa vid restaurang Egon. Jag åt sandwich med entrecote. Tog bussen hem vid 19.30. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0