Pass, innebandyavslutning och leklandkalas

I måndags åkte jag lite tidigare från jobbet och hämtade barnen. Vi åkte till polishuset för att ansöka om nya pass till barnen. Vi fick köa i ca 50 min. 

I tisdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade. 

I onsdags efter jobbet åkte jag till Bålsta på kundbesök, var hemma ca 20.30. 

I torsdags hämtade jag barnen. 

I fredags lämnade jag barnen kl 8 och gick förbi Årsta vårdcentral. Det var dags att lämna nya blodprover för att kolla levervärden. Sedan till jobbet. Hämtade barnen och handlade på Ica. 

Igår vaknade Hanna vid kl 7. Vid 10 åkte vi till Gränby för att köpa sommarsandaler till barnen och presenter. Vi åt lunch på Burger King. Kl 15 hade Nelly innebandyträning. 

Idag sov vi till 7.50. Kl 9.45 åkte vi till allianshallen för Vaksalas innebandyavslutning, ca 13 flick- och pojklag i tre hallar. Hannas började kl 10 då de spelade match mot föräldrarna. Jag var dock inte med pga att jag haft ont i hälarna senaste månaden. Hanna var målvakt första halvan och barnen vann. Kl 11 började Nellys match mot Sävjas tjejlag. Vaksala vann och Nelly gjorde två mål. Det fanns grillade hamburgare, fiskdamm och chokladhjul. Sedan tittade vi en stund på matchen mellan ledare och föräldrar innan vi åkte hem för att byta om. Kl 15 skulle Nelly på Emmas kalas på Turbo Adventure Zone, ett nytt lekland för lite äldre barn. Jag betalade inträde för Hanna så hon också kunde leka. Åkte hem 17.30. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0