Shopping och bio

Igår hade jag beordrat städning av barnens skrivbord. Fast man såg inte just då att det fanns ett skrivbord under alla saker...  Mycket av gammalt pyssel slängdes och en massa småplock sorterades. Till slut kom skrivbordet fram... Vi tog bussen till Gränby och åt lunch på Burger King. Sedan gick vi i leksaksaffärer och barnen fick handla för sina julklappspengar, 350 kr var hade de i plånboken. Hanna köpte en rosa gitarr och Lego friends. Nelly köpte Lillan-docka som kan prata och massa bokmärken. Därefter tog vi bussen hem för att leka och spela tv-spel. 





Idag byggde vi med Lego friends (Nelly hade fått i julklapp). Efter lunch tog vi bussen till stan och såg Sune i fjällen på bio. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0