Säljstart

I fredags jobbade jag 7-14. Jag tog bussen till Årsta för att handla mat och promenerade hem. Hemma läste jag e-bok på surfplattan och tittade på tv. 

Igår jobbade jag 10-17.30 (istället för förra lördagen). 

Idag hade jag sovmorgon och var ledig. Jag tog bussen in till stan och var med på informationsmöte om nya lägenheter som ska byggas i närheten av där jag bor och snart ska börja säljas. Jag hoppas ju på att kunna köpa en större lägenhet, lite närmare skolan. När jag kom hem så städade jag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0