Reafynd

I måndags fick vi besök av mamma, min bror Marcus, Marie och Nikki. Jag hämtade Hanna tidigare från förskolan och vi åt lunch på Thai Village tillsammans. Sedan åkte vi hem till oss. Jag hämtade Nelly från skolan och barnen hann leka med sin kusin en stund innan de åkte hem igen. 

I tisdags lämnade vi Nelly i skolan. Jag och Hanna var lediga. Vi tittade på film och spelade spel. Efter att vi hämtat Nelly så tog vi buss in till stan för att låna böcker på biblioteket. Vi köpte lite fika och glass på Ica. När vi kom hem så åkte Nelly skidor runt huset. 

I onsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-14. Sedan gick jag på stan och reashoppade. På stadium köpte jag en vår/höstjacka till Nelly som kostat 600 kr och en yttertröja som kostat 350 kr, båda var nedsatta med 75 procent. På Intersport köpte jag ett par vattentäta skor (McKinley) till Hanna som kostat 800, jag betalade 300. Hennes gamla läckte in vatten varje dag. Jag tog bussen hem till Dennis för att lämna över skorna och promenerade sedan hem. 

I torsdags jobbade jag 10.30-19. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0