Påsklunch, slalom och party

I fredags hade jag sovmorgon. Kl 11 kom barnen. Vi tog buss och tåg till Sala där mamma hämtade oss. Vi åt påsklunch i Krylbo tillsammans med Marcus och nikki. Sedan skjutsade jag barnen till Hedemora och åkte tåg tillbaka till Uppsala. 

Igår jobbade jag 8-16. Jag hann hem en snabbis för att fixa till mig. Sedan tig jag buss tillbaka till stan och hem till min kollega Jennifer för jobbfest. Vi avslutade på Flustret och jag tog buss hem halv tre. 

Barnen hade varit i slalombacken under dagen och nu har även Hanna fått prova åka slalom. 

Idag sov jag till 10.30 och tittade på tv på förmiddagen. Sedan började jag röja undan grejer inför fotografering av lägenheten. Alla barnens grejer, prydnadssaker och kläder ska bort. Jag försökte få in så mycket som möjligt i förrådet. 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0