Lägenhetsvisning

I måndags lämnade jag barnen kl 7, praktiserade 8-16 och hämtade sedan barnen. 

I tisdags lämnade jag barnen kl 8, praktiserade 9-16 och hämtade sedan barnen. 

I onsdags lämnade jag barnen kl 7, jobbade 8-14 och hämtade sedan barnen. På vägen hem cyklade vi förbi vår nya lägenhet och lekte lite i lekparken utanför. 

I torsdags lämnade jag barnen kl 8 och åkte sedan på en anställningsintervju. Därefter jobbade jag 10.30-20. 

I fredags jobbade jag 7-14. Jag gick en sväng till leksaksaffären för att köpa present till Hanna som fyller år om 4 veckor. Sedan åkte jag hem för att städa, städa och städa. På kvällen tog jag en promenad tillsammans med Susanne. 

Igår städade jag lite till innan jag jobbade 12-18.15. 

Idag har jag jobbat 9.45-16.30. Mitt på dagen hade mäklaren en visning i min lägenhet. Det var bara några stycken som kom och tittade på den. Vi får se imorgon om det är någon av dem som vill köpa den...  När jag kom hem gick jag på promenad med Susanne. Sedan satte jag mig i soffan för att titta på serien The Castle. En ny favorit som jag börjat plöja igenom på datorn. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0