Sommarfester

I måndags jobbade jag 7-14. Därefter hade jag mitt sista möte med min jobbcoach då tre månader nu gått sedan vi började träffas. På kvällen gick jag promenad med Helena i underbart kvällsväder.

I tisdags jobbade jag 8-14. Därefter cyklade jag till förskolan och mötte Dennis och barnen för förskolans sommarfest. Vi fikade på gräset och barnen sjöng. Sedan skjutsade vi Dennis till jobbfest innan vi åkte hem till mig.

I onsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-16. På kvällen fick jag besök av Helena, Ellen, Maria och Ann-Sofi. Vi åt plockmat utanför mitt hus och drack vin. När solen gick ner fortsatte vi med drink inomhus. Kl 24 cyklade de hem efter en mycket trevlig kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0