Nationaldagen

Efter tjejkvällen med mina gamla grannar så var det bara att stiga upp på torsdagsmorgonen för att jobba 9.45-17. När jag kom hem möttes jag av barnen som fått skjuts av Mona och Gert från Hedemora, där de sovit en natt då både jag och Dennis jobbat. Vädret var strålande så jag och barnen gick till pizzerian och satt utomhus och åt middag.

Igår lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-14. Jag hämtade barnen och vi fick besök av Ellen, Klara och Irma från Knivsta. Vi fikade och lekte.

Idag cyklade jag och tjejerna till BolandCity. Vi shoppade kläder till tjejerna på HM och Lindex, och vi handlade mat och godis på City Gross. På eftermiddagen har vi bara varit hemma och slappat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0