Muntligt prov

I tisdags var jag ut och sprang en sväng, men det blåste så mycket så när jag hade motvind så promenerade jag istället. Sedan fortsatte pluggandet. Jag cyklade till ICA i Årsta och handlade. Fick med mig en kasse i korgen, en i cykelstolen och två på styret...

I onsdags jobbade jag 8-14. Hämtade barnen och Emilia som följde med hem till mig och lekte.

I torsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-16 för att sedan hämta dem.

I fredags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-16. Sedan cyklade jag fort hem och förberedde min dator med webbkamera och headset för mitt muntliga prov. Jag var väldigt nervös men det gick bra och nu är jag godkänd även i Redovisning 2.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0