Midsommar

I fredags jobbade jag 7-13.15. Dennis skjutsade barnen till mitt jobb när jag slutat. Vi köpte lite glass och godis innan tåget mot Krylbo avgick. Hemma hos mamma åt vi sill och potatis och senare på kvällen blev det grillade ribs.

I lördags hälsade vi på min mormor. Sedan skjutsade Mats oss till Hedemora. Vi fikade rabarberpaj och åt grillat till middag. Tjejerna lekte med sina kusiner innan Karin skjutsade oss till tåget på kvällen. Kl 22 var vi hemma i Uppsala igen. Barnen var fortfarande vakna, men somnade rätt snabbt.

Igår sov både jag och tjejerna till kl 10! Vi tog bussen till Pelle Svanslös Hus. När vi lekt klart åt vi lunch på Max. Sedan slappade vi hemma resten av dagen.

Imorse lämnade jag tjejerna kl 7 och jobbade 8-16 innan jag hämtade dem igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0