Lekparksrunda

I fredags promenerade jag till jobbet och arbetade 7-16. Jag skulle egentligen ha skjutsat barnen till Krylbo men de åkte redan igår till Hedemora med Dennis. Istället slappade jag i soffan och tittade på gamla avsnitt av Sex and the city.

Igår cyklade jag till jobbet och arbetade 8-17.45. Skulle egentligen ha slutat 16 men fick övertid pga sjukdom. När jag kom hem möttes jag av mamma och barnen. Jag och tjejerna hade lördagsmys.

I morse var det jag som vaknade först. Barnen sov till 8.45. På förmiddagen fick vi besök av Anneli, Sebastian och William. Efter lunch promenerade vi hem till Dennis för att hämta Nellys cykel. På hemvägen stannade vi vid fyra olika lekparker och tittade även på kaninerna hos Årsta 4h-gård. Hemma lekte vi också i lekparken en stund med granntjejen som snart är 4 år.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0